2010-02-13 ? 22:44:34

13 februari

Nyligen sett på melodifestivalen! Tycker synd om dig Jonna som måste jobba! Den var faktiskt bättre än förra veckan :)

Varit på stan idag på fika med tjejerna :) tycker verkligen om när vi gör nått sånt där, mer sånt! Gick på stan med älsklingen sen och åt lunch på ett café här i stan, vill inte säga vilket eftersom jag fick sån dålig service.
Skulle ta från salladsbaren men det fanns inga tallrikar så jag frågar i kassan "du det är slut på tallrikar i salladsbaren" Fick till svar "jaha oj eehh... alltså de kan jag inte göra någonting åt.. jag har inte ens fikat" Vad är de för jäkla svar? Vad spelar de för roll om du inte har fikat eller inte, du ska ge dina kunder bra service! Ursh säger jag bara.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia