2010-05-13 ? 21:34:31

13 maj

Det har inte blivit mycket sminkningar på senaste tiden, har som sagt börjat jobba mycket mer nu, awesome! Pengar till Pia! För jag får inte ha smink på städjobbet, eftersom jag städar på ett företag som gör medicin, så där måste man vara ren och fin ;) Jag har bara haft lite smink när jag har varit på Mcdonalds och jobbat eftersom dom två gångerna jag har varit där så har jag jobbat direkt efter på städjobbet och då ids jag inte ta bort mycket smink.

Eftersom jag ska jobba 4ggr där den här veckan, men nästa vecka och i helgen kommer det nog lite sminkningar :) Troligen vardagliga eftersom jag inte kommer festa på ett tag, ska jobba natt några veckor i rad.



Blir nog sånna här sminkningar i helgen. Ska även på inflyttningsfest på lördag. Med tjejmiddag innan, hur bra som helst, har inte träffat tjejorna på ett bra tag nu, alla tillsammans.
Kommentarer
simone

Så fin du är hjärtat! :)

2010-05-18 @ 10:58:13
URL: http://fattybom.se
sofi

fin blogg



2010-10-22 @ 14:26:24
URL: http://soflun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia