2010-06-22 ? 13:03:23

22 juni bildbomb

Eftersom jag inte har skrivit på ett tag så kommer det här en bildbomb!



Jumpsuite från H&M asskön!



Så glad var jag den dagen för det var bra väder ute och jag jobbade inte, plus att vi skulle se på alla som tog studenten, plus att min älskling kom hem den dagen. En helt underbar dag helt enkelt!



Jag hittade en hjärtformad sten när jag var på promenad med älsklingen! Fin fin tänkte jag. Och undrade om det var naturen själv som hade gjort den så fin eller om det var en annan medmänniska som hade gjort denna fina sten och tänkt "nu kan någon annan bli glad över en vanlig sten"?

Jag har en underbar bild på min älskling men jag tror inte han vill att jag ska lägga ut den, så jag låter bli :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia