2009-09-09 ? 20:08:44

9 september again

Jag är så sjukt less på att vara allergisk mot laktos, idag har jag haft ont i magen två gånger, visst det går bra att äta osv, men det är när jag får ont i magen och jag får inte det varje gång så jag vet aldrig när jag kommer få ont, som det är drygt och jag typ sitter och nästan gråter ibland för att det gör så jävla ont. Om det är någon som vet hur man slipper det här så skulle jag uppskatta för om ni skriver en lite rad till mig! Jag har provat lactasin och det funkar typ inte, ibland får jag ont i magen även fast jag har ätit det.

Less på mig som inte kan vara normal...
Kommentarer
Elin - Design&Makeup

sv: Ja den är ganska lik, men det är inte den mobilen heller =)

2009-09-10 @ 12:55:02
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia