2009-09-28 ? 14:35:58

28 September

Jag bara ids inte sitta vid stationära datorn, den är så j*vla seg. Ska köpa en bärbar, jag lovar, då kommer mitt bloggande återuppta! Sitter endast nu för att mamma tjatar på mig om jag måste fixa nå bilder till tack kort från studenten, det har inte blivit av och där jag fotade mig så verkar dom inte intresserade av att sälja heller, men ids inte berätta hela historien.

Var på bio igår, med älsklings Sanna :) The ugly truth


Filmen handlar om en kvinna (Katherine Heigl) Izzie från Grey's Anatomy, och en man (Gerard Butler) Han är med i Gamer filmen som just nu visas på bio. Han har ett program på tv "The ugly truth" om hur killar är och varför tjejer aldrig får sin "drömkillar" osv.

Vill inte berätta allt, den är bra så se den :)

Sen på onsdag händer det en hemlighet, det är bara familjen och pojkvännen som vet vad som händer! Inte ens mina vänner vet! Så på onsdag eller kanske torsdag får ni veta vad jag har gjort :)
Kommentarer
martina

haha vad roligt, mamma har varit på mig jättelänge med det här med tack kort! känns lite drygt, tre månader senare men 8-) hur var det i lördags?;d

2009-09-28 @ 20:24:07
URL: http://msandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia