2009-05-23 ? 16:11:27

23 Maj

Igår var jag med världens bästa Sanna :) underbart!

Idag har jag och mor vandrat runt på stan, letat skor till studenten och balen, dom jag hade hittat är slut...! så vi har letat på alla butiker i stan känns det som! har hittat ett par på skopunkten men det är så satans hög klack och jag tror inte jag kan använda dom en hel dag utan att få kramp! sen hittade jag ett par på Monki, men jag prova 37 och dom var förstora och sen så frågade jag om strl 36, hör och häpna! men de var också förstora! Jag vart galen, dom var sjukt coola och snygga men förstora och de hade inga 35! :(

Nu sitter jag här och vilar fötterna :)
Kommentarer
Sanna

Baby boo! Hoppas du hittar skor snart :) men dom prickiga var ju fina, om jag kan gå i dom så kan du ;) Älsk!

2009-05-24 @ 22:26:11
URL: http://strumpahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia