2009-05-15 ? 17:32:06

15 Maj

Varför ska jag alltid skjuta upp saker?

helt onödigt, jag måste ju ändå göra dom.. helvette, jävla skola...! snart är den slut! hoppas man hittar nått jobb då!

Men idag har vi varit duktiga och gjort det mesta av rörliga bilden :) eftersom jag inte ska dit på måndag, jag ska jobba :D 100kr/h 8-18 de klirrar i kassan :D de behövs kan ju sägas...! sen så ska jag få 450kr från Kenny, 700kr från skolan och sen får jag typ 700kr för det där på måndag efter skatt, så det blir ju 450+700+700= hmm 1850kr! jag var tvungen att räkna på miniräknare :] hiih men det är ju sjuuuuukt najs med pengar :D hiiih fast jag är ju en såndär sparare sååå jag har ju typ 4000 ungefär på sparkontot! :) ska sparas till en resa :D hihih vill åka bort länge och varmt :D

onödigt mycket smaileysar i detta inlägg men jag vart ju sjukt taggad när jag insåg hur mkt pengar jag ska få :)
Kommentarer
Sara

vart ska du jobba?

2009-05-15 @ 22:42:49
URL: http://pigletbloggar.blogg.se/
Malin

Tack så mycket :) Skönt att höra att folk inte tycker att jag är äckligt smal ändå. Ha en trevlig helg, kram =)

2009-05-16 @ 09:45:27
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia