2009-06-08 ? 10:54:27

8 Juni

Okej förra inlägget lät jag full på, men så var det inte, det var nå knäppt med kennys mobil att det gick bara att skriva i versaler och man var tvungen att trycka på en knapp två gånger när man skulle få en liten bokstav, för varje bokstav! det var lite jobbigt och sen när man skrev fel gick det inte att sudda :( därför det vart som det vart! men jag tror ni överlever? :)

Idag var jag hos tandläkaren, början till hål, eller inte så mycket men ändå... plus att det var sista gången det var gratis för mig :( inte bra ju, börjar känna mig gammal!

Snart ska jag börja fixa mig iordning, ska fotas kl 14 :) hoppas det blir bra! :D hiih och att jag inte fryser ihjäl i min korta klänning :)

Sen är tvn konstig, jag vet inte varför... hmm hoppas det fixar sig snart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia