2009-06-23 ? 18:46:16

23 juni

Vet att det har varit dålig uppdatering men jag är i Arvidsjaur nu och har inte tillgång till datorn så mycket och jag orkar inte låna Kennys mobil och skriva inlägg, men nu så!

Vi kom hit i lördags, vi fick låna lillbilen (polon) så det var najs så vi slapp ta bussen och betala 121kr enkelväg :) jag körde första biten eftersom jag var den som inte hade druckit nått kvällen innan :) men det gick bara bra, var inte så mycket trafik ute!

Här har vi inte gjort allt för mycket, idag så fixade vi gången från deras nybyggda altan, riktigt fint, dock är gången inte klar riktigt än! jag ska ta någon bild så ni får se hur fint det blev :) jag kan stolt säga att jag har hjälpt till, dock inte så mycket men lite :)

Var nyss och åt pizza inne i "stan" riktigt gott, trodde inte att jag skulle äta upp hela pizzan men det gjorde jag (den var ganska stor)

På fredag bär det av till Österjörn för släktträff med Kennys mammas sida  :) ska bli trevligt att få träffa alla, dock längtar jag inte efter myggen och knotten, finns ganska mycket här uppe redan... det går bra mitt på dagen men när det börjar bli kväll så äre nästan en plåga att sitta ute!


Nu ska jag se på tv och vara lite mer trevlig med dom här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia