2009-07-28 ? 19:43:17

28 juli

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft saker för mig!

Har flytta ner massa av mina grejer i källaren som nu kommer att vara mitt rum, eller det har det väl varit ett tag men jag har inte haft mina saker där. Allt är inte klart, men snart så, ska upp lite tavlor osv. till exempel den som jag köpte på Gallerix för 199 eller nått sånt som egentligen kostade 1499 :)

I söndags såg jag Harry Potter, den var bra, riktigt bra, fast det var dock endel grejer som inte stämde överens med boken. Men jag tyckte fortfarande den var bra :)



Se den!
Kommentarer
Sara

aaaamen pisi den sög ju !

2009-07-29 @ 00:59:19
Elin - Design&Makeup

sv: ja cupcakes är gott :D Däremot blev mina platta haha. Jag hoppas de kommer smaka senare så vi får se. Ska lägga upp bild och recept på den senare då jag smakat den :)

2009-07-29 @ 20:18:13
URL: http://designandmakeup.se
Elin - Design&Makeup

sv: ja de reste sig inte alls, alltså de blev inte runda och goa :)

Jaha, jo jag funderar på att köpa en, men detta är min första gång jag bakar detta så jag får skylla på det ;)



Det blir hallon och blåbärs muffins med nån snorgrön citronfrosting, yum ;) Hoppas det går ihop bara haha

2009-07-29 @ 21:44:43
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia