2009-07-23 ? 21:02:54

23 juli

Jag har bestämt mig att jag ska försöka äta mindre onyttigt på veckorna, det är ju inte så bra att äta godis och chips och ostkrokar på vardagarna! så jag försöker dra ner på det :) jag är bra, dock har jag jättemycket av det i skafferiet så det är svårt att låta bli, men det är bättre att bara äta det på helgen :) sen har jag fått för mig att jag ska försöka börja träna mer, jag har ju inget kort på Träna längre, ska skaffa det till hösten. För just nu har dom tagit bort det jag helst kör, step 2kp (konditionspass) så kanske ska fara ut och springa? fast jag brukar alltid ge upp efter typ några meter! plus att jag inte har några bra skor att springa i.

Jag har letat jeansshorts har dock inte hittat några snygga och att det har typ slutat säljas, jag vet att man kan göra egna men jag har inga jeans som jag inte använder. Så det är lite svårt, någon som har ett par som dom kan sälja billigt?

Jag ska snart lägga upp bilderna på det jag har köpt i Stockholm, har dock inte tagit bild på alla eller haft ork att lägga in dom, dels för att det inte är min dator och dels för min lathet :D haha

Nu ska jag väl försöka göra något vettigt, fast det lär ju bli att sitta och se på tv! :)
Kommentarer
Kenny

Snyggt ;)

2009-07-24 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia