2009-01-09 ? 14:51:29

9 Januari

Jag somnade vid halv fem och hade ställt väckaren på 10, jag var död så att säga :( men men jag hade bestämt att kliva upp tidigt för att ställa tillbaka dygnet, jag lär ju vara död ikväll :P
Jag håller på med en till Illustrator avritning dock går det inte så bra för jag vet inte hur jag ska få till skuggorna :/ men de ska nog lösa sig! :)
Sen så ringde Elin och berättade att vi inte har någon Rörlig bild på måndag morgon så det var ju bra nyheter :) hihi
Nu ser jag på Veronica Mars det är bra, det har gått typ maraton i tre dagar nu med bara avsnitt av henne :) Det är bra funderar på om jag ska önska mig de i födelsedagspressent :) men jag vet inte än, dock måste jag hitta en födelsedagspressent åt syrran hon fyller år om typ en vecka, nån som har förslag? :) Hon fyller 21 :)

Vad gör ni idag?

Puss nu ska jag fortsätta se på Veronica Mars
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia