2009-01-29 ? 17:47:40

29 Januari

Grattis Sandra! :)

Idag var jag i skolan.. inte kul jag ska berätta
Vi hade Pa100 prat och min lärare sa såhär

Läraren: -Pia du har inte lämnat in din projektmall

Jag: -Jo det har jag

Läraren: -Nej den finns inte

Jag: -Jaha men jag har lämnat in den, jag är hundra på det

Läraren: -Ne du kan inte ha lämnat in den, den finns inte

Jag: - Men jag HAR lämnat in den, ska jag lämna in den igen för jag har den på datorn?

Läraren: -Ja jag har gjort en sen inlämningsmapp på fronter

Jag: -Jamen den är ju inte sen inlämnad, den hade ju bara försvunnit

Läraren: -Ingenting (med stort i) försvinner från fronter (där vi lämnar in skolarbeten)

Jag orkade inte diskutera mer med henne och sa tyst "joo de kan det visst det"
Så jag lämnade inte den i den mappen och skrev som filnamn EJ SEN INLÄMNAD så får vi väl se hur det går med det.
Jag typ dampar på läraren för hon kan typ aldrig ha fel
Kommentarer
Ninas modeblogg, utan mode

VILKEN LÄRARE? :D



Hurra, nu är det tre om tävar :P

2009-01-30 @ 17:32:07
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia