2009-02-14 ? 22:06:07

14 Februari

Alla hjärtans dag och det har vi inte firat på något speciellt sätt :/ men men vi skulle ju inte göra så stor grej av det :) vi har ju varandra och pussa på :)

Var på stan idag och köpte en tröja åt Tim, han blir ju snart 1 år :) han börjar säkert bli stor! Köpte även en mössa åt mig, en sån där "bad hair day" behövde verkligen en mössa eftersom min gamla var så kort att jag frös om öronen, det lär jag inte göra med denna :D hoppas den värmer bra ifall de blir ännu kallare :P

Åt middag hos Kenny, fläskarré och potatisgratäng :D mumma dock lite mycket fläsk för min del! men men det var gott ändå :) Sen såg vi på melodifestivalen med popcorn och chips :D mumma säger jag! :) nu är det bara en vecka kvar av godisförbudet :p

Vad har ni gjort idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia