2009-02-01 ? 12:29:43

1 Februari

Grattis Ida :)

Imorse när jag vaknade så gjorde det ont i gommen när jag sväljde... inte bra tror jag blir mer sjuk :O får hoppas att det inte blir det!

Det vart inge bio igår, fick inte låna bilen och vi tog oss inte in på något annat sett. Fårse om det blir ikväll istället! :)

Inatt har jag vaknat typ tre tusen gånger känns det som men det är för att alla djur har varit inne i rummet och kisse har varit den som väckt mig genom att gå ut och in i rummet och sen hoppa upp i sängen och vara allmänt dryg :p

Sen så åt vi frukost och sen gick vi en längre promenad med hundarna sen så kom jag tillbaka hit och nu sitter jag här :)

Vad har ni gjort idag?
Kommentarer
Ninas modeblogg, utan mode

Hej Pia! Ja Cissi tror jag gjorde exakt samma mot mig eller Susanne eller vem det nu var.



Tyvärr vann du inte min tävling men Eric säger att han kanske kan göra en till dig sen eftersom du är så snäll...eller så. Ja. Om du vill alltså.

2009-02-01 @ 18:18:08
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia