2009-12-12 ? 16:26:58

12 December

Äntligen har jag hittat en jacka, eftersom min jacka som är lite höstig har gått sönder, dragkedjan delar sig när man ska stänga jackan, så nu har jag äntligen hittat en, det vart en likadan som syster har fast en annan färg :) svart såklart! Den är grymt skön, vindtät och vattentät. Har gått omkring i min regnjacka som är extremt kall för att ha nu när det börjar bli kallare

12 dagar kvar till julafton, börjar få panik? har köpt till mamma och pappa och en halv till syrran. Bara till pojkvännen kvar. Bara jag som tycker att det är svårt att köpa pressenter? Speciellt när man inte har så himla mycket pengar och måste tänka på vad allt kostar. Tänk om man vore rik...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia