2009-08-02 ? 13:24:25

2 augusti

Igår jobbade jag, på Stora Nolia, inte världens bästa jobb men vaddå pengar är pengar :) jobbade för Riksförbundet hem och skola, skulle dela ut nå broshyrer och program vad som hände på stora scenen. För er som inte vet vad Stora Nolia är så är det en mässa som är i Umeå varannat år och varannat år i Piteå, fler företag flockas dit för att sälja sina saker, det är enormt mycket saker att kolla på :) Fick även en skjorta som jag skulle ha på mig, typ herrskjorta så den var lite stor och inte världens vackraste men enorm skön :)

Just nu gör jag ingenting, jag är ensam hemma (vilket jag hatar) och borde egentligen städa lite för Kenny kommer ju hem imorgon :P men jag ids inte nu

Vad har ni gjort?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia