2008-05-20 ? 12:07:37

20e Maj

Hej
Idag är jag leeeeeeedig! :D sjukt najs och Anneli är påväg hit snart :) jag har saknat henne, men nu måste jag städa undan i mitt rum eftersom jag började rensa ur garderoben i lördags och nu har jag mycket grejor på marken.. surt.. jag saknar Kenny och eftersom jag skulle skriva här varje dag och nu är endast klockan 12.03 så har jag inte så mycket att säga.... hmm jag vaknade 5.38 eller nått sen så somna jag om och vakna typ 11 :) Det var jätte skönt att få sova ut! Jag hade värsta konstiga drömmen, vi for och köpte panikjulklappar på ÖB och det var jätte stort, ungefär som IKEA, sjukt konstigt och gick runt där och letade julklappar och var helt stressad och jag som jag är så är jag rätt snål och letade billiga julklappar och jag hittade en julklapp åt min syster för 10kr en lång mugg med nasse och en nyckelring med musse pigg åt mamma för 16kr, sjukt vad jag är snål!! det är inte klokt! jaja det är nog för att jag har så lite pengar :P men men nu måste jag städa klart innan Anneli kommer :)

Puss



PIA <3 KENNY
Kommentarer
anneli

det var då den könstigaste drömmen jag någonsin hört tales om!

det kliar på min skinka..

2008-05-20 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia