2008-05-13 ? 13:22:18

13 Maj

Sjukt jobbigt jag har teoriprov på fredag och jag kan det typ inte. *suck* Plus att jag bokade in provet då för att det stod på våran planering på matten att vi inte skulle ha nån mattelektion då och sen typ förra veckan ba jo men vi har matte då, så nu måste jag prata med matteläraren och säga att jag inte kan komma på den för att jag har ju bokat in provet då. Plus att jag måste verkligen plugga sten hårt nu dom sista dagarna och jag kan typ inget! Men jag ska be mamma hjälpa mig! Jag är så sjukt less på Infokampanjen och allt som har med ostkroken att göra..! Drygt drygt och åter drygt... men jag överlever.... kanske. I fredag var jag på familjerätten och då sa dom att jag kunde få fara och träffa Tim(som han nu ska heta) om jag ville eftersom jag fortfarande har vårnaden om honom. Så vi fårse hur det blir, om jag klarar av att fara till Piteå och träffa han.. Jag måste sätta mig ner och fundera över det om jag verkligen klarar av det. Sen så nu har jag äntligen börjat träna, jag började förra veckan med Body Pump och sjukt vad jag hade träningsvärk på onsdagen! sen så körde jag step2kp igår och idag har jag träningsvärk, men det är ju bara bra eftersom då känner jag ju att jag har tagit i! Sen ska jag träna igen på onsdag! och på söndag far Kenny iväg i två veckor till Turkiet :( det kommer vara två lååååångsamma veckor. Men gud vad jag ska hoppa på han sen när han kommer hem:) Nu sitter jag och fördriver tiden tills matten börjar 14.25 det är lite smått drygt. :/ Jo och sen har jag gjort en hemsida också på multimedian! http://piaemanuelsson.se.nu inte världens finaste.. det jag hade tänkt var mycket bättre än resultatet vart som det brukar vara för mig, jag kommer på värsta idén och sen när jag ska genomföra den blir det ur uselt... men jag tror jag ska göra om den lite, och fixa och trixa när jag har tid.

Puss Kenny <3 Pia
Kommentarer
anneli

ostkroken kan ta sig i brasan

2008-05-19 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia