2008-03-06 ? 18:45:45

6 Mars

GUUU vad härligt att ha lov! seriöst det är typ därför jag går i skolan :P för att man får lov! för när man arbetar så får man ju inte lov.. då måste man ju ta ledigt och ändå har man jätte få dagar att ta ut!



Jag och Kenny har bestämt att vi ska börja plugga till teoriprovet eller jag har då börjat läsa lite, eller jag läste lite igår eller när det var Kenny masserade mina fötter :) för jag har kommit fram till att jag måste börja plugga om jag ska göra provet efter jag har fyllt år. För jag ska ta körkortet snart!! det har jag bestämt :)



Idag har jag varit med Kenny ovanligt va? ;) haha näemen idag har vi faktiskt inte gjort så mycket eftersom jag skulle till famijlerätten 15.45 och Kenny skulle och gymma innan hans träning. På familjerätten fick jag skriva på papper om faderskapsutredning. Ni som vill veta mer eller har frågor får skriva och fråga :) Nu sitter jag ock väntar på Kenny! Jag tycker han kan komma nu.. :(



Pia <3 Kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia