2008-03-02 ? 13:37:02

2 Mars

Jaha jag hade faktiskt tänkt skriva igår men jag började skriva en rubrik sen så började jag spela spel och så sen glömde jag bort det, så det vart ingenting av det! Ja iallafall igår var jag på stan med mor och vi gick och kollade runt lite och så fikade vi på det där caféet i MVG inte det där uppe utan det vid Mc Donalds! Jag tog en STOR chokladboll den var verkligen stor kan jag lova men god :) Sedan gick vi till bibloteket och frågade efter gamla tidningar eftersom jag ska ha det till en skoluppgift! Ni får inte veta än men det kommer för dom nyfikna ;) iallafall och det kostade 2kr pappret att skriva ut, eftersom dom var på microfilm så var vi tvungna att använda värsta apparaten och så :P men det gick ju ändå så det var 4 papper jag skrev ut :) Sedan gick vi och kollade lite på skor men inte hittar  jag några snygga! Kan nån meddela mig vart det finns snygga vanliga gympaskor?!?! Tack på förhand. Efter det så skulle vi fara och köra farmor och farfar till flyget eftersom dom ska till Spanien till deras lägenhet! Jag vill också utomlands :/ men vi ska fara till USA i december eftersom mamma fyller 50år vi borde fara någonstans när pappa fyller också! Tycker iallafall jag!! Men december är ju evigheter till!! :( Fast vi kanske ska fara till Stockholm där i april när Sara ska till USA det skulle vara najs så man får shoppa lite :) Sen efter vi hade kört dom till flyget så for vi och tvättade bilen, och jag körde jag kan verkligen säga att det var evigheter sen jag körde sist! Det går typ inte alls bra :( men det kommer snart! :) haha, sen for vi på Maxi och handlade och så fick jag gratis hårstayling när vi var där för det var någon från Wella som var där och höll på, men det var najs jag vart skit snygg ;) hahah, sen så passade vi på att köpa hårfärg(brunt som vanligt) och nån volymspray för vi fick nån rabattkupong så det var najs :) sen hände det inte så mycket mer för sen kom Kenny där vid sju halv åtta :) Sen såg vi på melodifestivalen och det var ju kul iallafall Björn Gustafsson! Asså finns det någon roligare människa? :O haha iallafall så tror jag att Charlott Perelli (hure nu stavas?) kommer att vinna hela tävlingen. Sen efter det så gick vi till bull och spelade Alias det var första gången för Kenny så jag tycker han var lite duktig :) haha men vi förlora :( kan ju vara för att dom var en mer och det var första gången för Kenny så jag är stolt över han :) PUSS sen gick vi hem för att sova och nu har han farit eller han for vid 10 :( för han skulle spela jäkla innebandy i Dorotea! Dorotea av alla ställen helt ovärt säger då jag!!



Idag har jag då verkligen inte gjort nått nödvändigt, vi ska fara på bio antingen halv fyra eller fyra det beror på vilken film det blir!! Antingen Vantage Point eller Jumper, fårse vilken det blir :) Sen ikväll så ska jag var med Kenny ponken :D jag kanske ska fara till han :) troligen eftersom han kommer hem vid typ 21 :( så orkar han inte komma hit och så, men jag borde kanske fara dit, jag har inte varit där på typ 2-3 veckor :/ har ju dock mina andledningar :P haha men men vi fårse hur det blir, nu när det är lov kan vi ju sova läääääänge på dagarna :) och pussas :]



Pia <3 Kenny 5/8-07
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia