2008-03-10 ? 16:44:55

10 Mars

Idag var det första dagen på praktiken. Jag och Robert skulle praoa på Boomerang, de som jobbade där var skit roliga. Vi började dagen kl 9 och när vi kom till Boomerang så pressentera de som jobbade där sig och sen berättade de lite vad de gjorde, sedan fick vi fara ut till deras nya fest/konferens lokal och bygga bord, Fredrik (handledaren) hade byggt tre eller fyra bord och de hade tolv stycken som skulle byggas, så det var bara att sätta i gång. Det tog en liten stund innan vi fatta hur vi skulle göra det på smidigast sätt, men när vi väl kommit i gång så gick det ganska fort, vi började typ 9.30 och var klar 11 vi tyckte vi var ganska snabba dock fick vi sitta och vänta på att de skulle komma tillbaka, dom skulle typ komma tillbaka halv tolv tolv och hämtade oss och när dom äntligen kom tillbaka så satt vi på borden och dinglade med benen, dom skrattade och tyckte vi hade varit väldigt snabba när vi hade varit klar så snabbt. Sen for vi tillbaka till kontoret och åt lunch, idag vart min lunch pannkakor, jag funderar på om jag ska köpa nån sån här mat man värmer i micron till imorgon men jag vet inte, eller om jag tar med mig rester hemifrån. Vi fårse vad det blir :) Efter att vi hade ätit fick vi sitta och vänta på att Desirée skulle fara i väg på ett möte så vi kunde använda hennes dator och leta upp massa adresser som dom skulle skicka ut inbjudningar åt. Det var ju inte det lättaste för vissa fanns inte och vissa fanns det flera av bara att det var i olika städer så då visste vi inte vilken vi skulle ta. Men sen bjöds det på prinsesstårta för att Desirées dotter hade antingen fyllt år i går eller i lördags jag hörde aldrig vilken dag det var. Men jag tycker inte om sån tårta så jag tittade på och skrattade när dom sa nått roligt ;) Sen så fick vi fara hem och fy fabian så regnade det ute när vi hade slutat så jag ringde mamma och undra om hon kunde skjutsa hem mig eller om jag skulle gå på stan för jag ville inte gå hem för att jag har ingen luva på jackan och då blir man så blöt för det öste typ ner. Men jag orkade inte gå på stan så jag gick till bibblan och här sitter jag nu! tänk vad roligt att man har skolans internet :S det är lite mysko tycker jag, dock är signalstyrkan låg!



Pia <3 Kenny
Kommentarer
CAZZIS

Kul med praktik ;)

2008-03-10 @ 16:52:56
URL: http://cazzis.blogg.se
Therese

måste fråga............. ska du fortfarande adoptera bort barnet??

2008-03-11 @ 19:44:08
URL: http://tthres.blogg.se
issie

JAG SAKNAR DIG PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!

2008-03-20 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia