2008-02-29 ? 19:28:01

29 Februari

Tänk idag är en dag som bara finns var 4e år! ändå rätt cool! :P tycker då iallafall jag! :]
Ändå rätt häftigt att vara född idag! eller fylla år, jag läste i tidningen om det var idag eller igår om en som fyllde år idag han var 80år men skulle egentligen vara 20år om han firade på sin födelsedag! haha sen diskuterade vi det hemma och då kom sandra och sa att hon kände nån som skulle fylla 20år och så räknade vi ut att hon skulle egentligen bli 5år ganska roligt egentligen :P haha aja nog pratat om det men jag tycker fortfarande att det är värsta häftigt det där med att fylla år 29e februari! haha

Idag har jag varit hela dagen i skolan! creeds to me! dock gjorde det ont men jag led mig igenom dagen, gick då lättare när bellan var där ;) och ni lisen och annelisan haha :D aja dagen började med matte b ;( sååååå sjukt tråkigt, genomgången var så tråkig att jag klöste bort allt mitt nagellack! (A) sen så när han äntligen hade pratat klart så skulle vi räkna dock gick det ju inte så bra i början för mig för jag hade ju typ inte lyssnat (A) men jag klarade det till slut och räknade typ 4 uppgifter :] måste ju tillägga att vi har världens kortaste lektion på fredagar! man hinner typ inte göra nått om han ska prata...  jaja sen så hade vi meko.. skit skoj eller inte vi skulle redovisa informatörsintervjun som jag och Anneli inte har gjort (A) vi har ju våra andledningar dock! plus att vi inte fått tag i nån att intervjua men det kommer! haha sen fick vi veta APU platserna och jag ska vara med Robert på Boomerang det ska bli skoj för dom som var där förra APUn sa att det var roligt. Sen hade vi lunch där det serverades köttbullar och potatismos och nån gryta, jag tog köttbullar och potatismos med ketchup till :) dock var potatismosen pulvermos och VÄLDIGT rinnig som inte var alls god men pulvermos brukar inte vara god :P Efter lunchen så hade vi MumA där vi fick typ göra vad vi ville för vi skulle ha betygssnack :) jag fick vg- på min idé till Mindyard och vg+ på det jag gjorde i tidningen :D ändå najs så jag har ett starkt vg i GkA och i MumA så ligger jag på ett g/vg så jag måste göra en bra hemsida då får jag ett vg :D skit najs :) Efter den slappa lektionen där jag typ spelade tetris hela lektionen eller jag och bellan och Annelisan gick till caffis för Annelisan skulle fika :) och det tog ju ett tag för jag går ju GANSKA långsamt ;) haha sen hade vi iallafall idrott och vi hade HRL (hjärt och lungräddning för er som inte fattar) Det gick bra för jag är bäst på det! haha eller inte men jag har ju haft det sen sjuan så jag kan som det! men iallafall så har dom ändrat hur många gånger man ska blåsa in och sen komprissionerna, det är 2 inblåsningar och sen 30 komprissioner. Sen fick jag skjuts hem av mor :) när jag kom hem så tog jag en muffins som jag fått av min UNDERBARA klassisar :) bild finns på bilddagboken http://pisi.bilddagboken.se när jag hade ätit upp min goda muffins så somnade jag nästan typ eller inte direkt jag somna kanske där vi halv fyra fyra och så kom dom hem där vid fyra kanske tror jag kommer inte riktigt ihåg!



Nu sitter jag och väntar på att min underbara Kenny ska komma :) han är nog snart här, jag ringde han för typ fem minuter sen och då skulle han snart börja cykla :) det ska bli skoj jag blir aldrig less på att vara med han, jag är med han typ jämt :] puss på dig! :) (L)



PIA <3 KENNY
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia