2008-08-11 ? 16:25:03

11 augusti

Idag har jag varit duktig, jag har gjort mat, dock vet jag inte om den är ätbar för den står fortfarande i ugnen! men jag får väl hoppas :) jag ska även fara och träna idag så jag känner mig ännu duktigare :), idag var jag på bilskolan och gjorde teori och jag har nu klarat slutprovet som på datorn och håller på med osedda frågor, härligt säger jag för att jag ska göra the big test på  fredag :P jag gick även och snackade med dom som jobbar där eftersom jag inte har gjort manöverprov eller vad det heter och man ska ha gjort det innan man far på halkbanan och jag ska dit på onsdag, så jag fick en tid imorgon kl 13 med David, får väl se hur det går, jag hoppas att det går bra :) nu ska jag fortsätta kolla i La Redoute's katalog som har kommit idag :) Puss på Kenny



I ett år har du nu varit min bästa vän, min älskling, den jag kan lita på i alla tider, jag hoppas att du alltid förblir min. Puss på dig Kenny <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia