2007-09-20 ? 14:57:35

19 september

yoo

sorry att jag inte har skrivit på hela helgen men jag lovade mamma att jag inte skulle sitta vid datorn på hela helgen och jag lyckades och jag saknade den typ inte, för nu förtiden så har vi faktisk massa kanaler att titta på och sen så har jag varit med kenny :) jaja jag kan ju berätta såhär i efterhand vad som hände i helgen. I lördags så var jag tvungen att fara ut i ingenstans mitt ute i skogen och jobba med fotbollen på en enduro tävling. BAJS TRÅKIGT säger jag bara, det var tänkt att jag och sara skulle byta av med nåra som satt och tog betalt för parkering men dom ville inte bli avbytta så vi fick sitta inne i skogen och kolla så att dom inte fuskade och ifall någon vart skadad sjukt tråkigt...?! höll fasen på att somna.. ajaj sen så har jag varit med kenny :) jag vet att jag har skrivit 19 september och publicerar det den 20e men de var för jag började skriva igår och sen så vart jag inte klar och tänkte skriva klart men jag hann inte.. så aja :) puss hej



pia <3 kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia