2007-09-11 ? 11:04:43

11 september

nu har jag också gjort en blogg.. ojoj kommer jag verkligen klara av att skriva varje dag? kanske inte man fårse vad som händer=) men jag vill ha egen design på layouten så äre nån som kan hjälpa mig så hör av er! tack på förhand.



ja här sitter man lyssnar på mtv inte världens bästa låt men men får väl stå ut när man är sjuk.. medan resten av klassen är och har friluftsdag?! jag vill också vi skulle ju spö ettorna och treorna som vi gjorde förra året..!och jag saknar min kenny :( har inte träffat han på evigheter känns det som?! (L) jag kom just på att det är 11e september! de är ju för nåra år sen dom flög in i tvilling tornen i USA, oj oj jag kommer ihåg den dagen när det hände, jag gick i sexan? :s jaja men jag kom hem och såg på tv och då sa dom att dom hade flygit in i tvilling tornen, det var lite hemskt ja. jag orkar inte vara duktig med det här att man ska skriva med stor bokstav och shit och ja jag är norrlänning jag förkortar ord. så klaga inte :) åååh jag börjar bli less på att vara sjuk nu, hostar som en tok, snorar och hade feber igår iallafall jag vill inte vara sjuk för då kan jag inte vara med kenny :( sen igår så satt jag och kollade i teknikmagasinets katalog och jag hittade nåra mp3s jag skulle vilja ha, men dom är så satans dyra :/ och sen har jag blivit kär i ett par skor som kostar skjortan, inte bra inte bra men men jag måste ha dom! jag vill jag vill mamma kunde betala hälften sa hon men de är ändå dyrt för mig som är fattiglapp... jag måste skaffa jobb, men bra fråga vart? nån som har något förslag eller till och med ett jobb till mig? hör av er! :)



pia therese emanuelsson <3 kenny tomas jakobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia