2007-10-03 ? 20:58:13

3 oktober

hej hej hallå

jaha hej på er eller ja jag har ju redan sagt hej så :P haha men men jag har inte så mkt att säga idag hade jag först engelska det var väl sådär för jag är inge bra på engelska men det gick väl bra, sen hade vi lunch där åt jag "hach-gryta" haha du fattar kenny, nämen det var höstgryta inte världens godaste så ja sen hade vi samhälls när vi började med propaganda men vi hann inte göra så mycket.. plus att vi inte hade någon dator och att ida var borta :/ så det var drygt, sen hade vi svenska när vi höll på med skit som jag är sämst på..?! jaja sen sluta jag och fick träffa kenny, som hade klippt sig idag :) jätte fint älskling :) ja sen var jag med han till för typ 45 min sen :( jag saknar han. Nu ska jag se på heroes och äta glass och bättra på mig för jag mår inte så bra.. :/
hejdå!



Pia <3 Kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia