2007-11-11 ? 13:08:40

11 november

hej!

nu var det evigheter sen jag skrev! sorry men jag har inte varit på humör och så! men men nu tänkte jag att det var dags att skriva! idag är det farsdag och jag och sara ska fara på stan med pappa och bjuda han på fika :) mekka funderar vi på men vi fårse vad det blir :) iallafall igår så fyllde Tommy år och vi for dit pappa,sara, kenny och jag det var mumma jag åt så jag vart proppmätt verkligen!! jag åt två varmkorvar, tre bullar en bit chokladtårta och en bit morotskaka och massa fanta :) när vi kom hem och skulle äta middag så var jag inte så hungrig :P hahaha! men det var go fika :D mamma for iväg till grekland i torsdag och ikväll kommer hon hem :D det ska bli bra för jag har saknat henne :) och hon sa att hon skulle köpa nått om hon hittade nått :D hoppas hon har hittat mkt :D hahha iallafall så hade vi sammarbetsövningar på idrotten i fredags och våran grupp förlora alltid för vi var en mer :( jobbigt men kul :) hahha sen så upptäckte jag ett mystiskt blåmärke på benet imorse! jag undrar vart det har kommit ifrån! :/ haha jaja vi ska snart fara på stan pappa ska bara se klart på slalom :P haha
aja hejdå då :)



pia <3 kenny!
Kommentarer
Sara

jag gillar att du slutar alla inlägg med pia

2007-12-09 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia