2010-03-12 ? 15:27:23

12 mars

Var iväg och tränade vid 13.00, det var ett tag sedan jag tränade och det kändes, jag är helt slut i kroppen. Sen när jag kom hem såg jag att jag hade fått avi i posten! Vad kan det vara? Kom tillbaka senare så visar jag!

Skulle börja fota lite grejer som ska ut på tradera, men nu hittar jag inte systemkameran, den är som bortblåst! Någonstans måste den ju vara. Tricket är ju att komma på vart man hade den sist. Vilket inte är lika lätt varje gång, eftersom det var ett tag sedan jag använde den. :/
Kommentarer
Jennie

Hej! :)

allt bra med dig idag ?



svara gärna på dagens fråga, Spara / slösa? :)

2010-03-12 @ 19:06:29
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia