2010-05-25 ? 21:57:47

25 maj

Jag har inte skrivit på ett tag och så är det bara. Jag skriver när jag har tid helt enkelt, visst jag hade tid igår men jag hade faktiskt ingenting att skriva om. I helgen har jag jobbat, fredag och lördag. Både fredag och lördag var det Kulturnatta i stan, märkte inte av så mycket på fredagen. Men på lördagen skulle jag ha jobbat 00-03 men fick sms om jag kunde börja 22 istället och det tackar jag ju inte nej till. Men när jag, mamma och pappa var påväg in till stan så ringde dom och frågade om jag kunde komma 21 istället för det var så mycket folk. Så jag for dit direkt, eftersom det tog säkert 5-10 minuter från bron in till McDonald's vilket i vanliga fall (med bil) tar 30sek-1min. Det var alltså väldigt mycket kö, många som var ute och körde med sina fin bilar, nästan som Wheels.

Sen sa jag att jag kunde sluta 04, eftersom jag skulle köra hem syster och hon slutade 04. Det gick bra, och det var nog bra att jag var där, var hur skitigt som helst, vi blev klara 04.50 ungefär.

Imorgon ska jag iväg och jobba, börjar 0915. Första frukosten jag ska vara på. Får se hur det går!

Kommentarer
mmautildah

Låter ju kul :)

jag gör inte alls mycket förtillfället , vaknade nyss !:)

2010-05-26 @ 08:40:06
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia