2010-07-30 ? 19:02:40

30 juli

Och bara en vecka och en dag kvar på tidningsutdelning, jag räknar ner ja! Jag har inte sovit ordentligt sen innan jag började och det var 2 juli, så det är därför jag inte har skrivit på bloggen. Det ända jag har gjort i juli är att äta, sova och arbeta. Men! tänk på lönen jag kommer att få i augusti! Trippel... Katshing

Jag har även shoppat några grejer under denna månad, då jag och mamma ska iväg till Spanien på samma dag jag slutar med att dela ut tidningar vilket är den 7e augusti. Ska bli kanon härligt, dock är vi bara borta i 5dagar men det gör ingenting, kommer vara underbart ändå :)


Köpte ett par assnygga skor på Monki på rean, lite stora och väldigt höga men oj så
snygga, blev kär direkt. 250kr




Var i enormt stort behov av en bikini och efter mycket letande så hittade jag denna,
även om jag inte brukar tycka om modellen, gillar bygelbikini bättre, men denna satt
snyggt och verkligen inte en färg jag brukar ha. 49.50kr/del på H&M


Sminkborttagning, den vänstra är för vattenfast mascara. Vilket påminner mig om att
jag måste köpa en ny mascara! Den andra är en rengöringsmjölk, gillar mjölk remover
bättre då det känns som en kräm och man blir ganska oljig av den andra så det tar
mjölk removern bort, perfekt! Tror dom gick på typ 50kr var eller nått sånt på Kicks




Var även i stort behov av en necessär, hittade denna underbart fina inne på Make Up
Store för 160kr! På rean, jag har verkligen stor fyndat på rean. Awesome. Den är perfekt
för mitt penselfodral passar perfekt i och den är stor och rymlig och allt smink ryms i, för
tillfället ;)

Mamma, pappa och syster var i Göteborg en vecka och då fick jag lite pressenter därifrån


Tri Brown Color från Make Up Store
Alltid funderat på att köpa men aldrig riktigt fått tummen ur, men nu behövs det inte längre
Den och Cover All Mix kan jag endast leva med om jag behöver!


Nytt schampo och balsam, dom luktar verkligen gudomligt, typ godis men ändå inte,
svårt att förklara. Ni som har den kanske vet ;)

Det var nog allt, eller jag har köpt nya solbrillor eftersom jag råkade sätta mig på mina gamla, men dom ser nästan likadan ut, ska se när jag hinner ta en bild på dom. Jobbar hela helgen och hela veckan, sen sticker jag som sagt i väg till Spanien.

Anledningen till att jag inte har sminkat så mycket heller är som sagt att jag sover alldeles för lite och på ett av jobben får jag inte har smink och på det andra har jag varit för trött för att orkar sminka mig. Plus att det är sommar, inte för att jag har haft tid att sola mig någonting. Men sminkiningar kommer att komma tillbaka när jag kommer tillbaka till verkligheten och inte jobbar lika mycket.

Hoppas ni orkat läsa igenom allt, och ha en bra sommar, det nu som är kvar av den! Det blir augusti på söndag! Helt sjukt fort har tiden gått. Jag längtar bara till i september då jag sticker iväg och hälsar på min älskling i Dublin. Längtar så efter dig <3
Kommentarer
Sara

Du glömde ju tröjan ;)

2010-08-01 @ 14:46:30
URL: http://onesara.blogg.se/
vickie

jaaaa du livde upp stämningen någt så jävulskt :D du såg ju hur jag sken upp när du började!! :)

2010-09-06 @ 09:47:04
dannie

jag tycker matrix har ett bra silverschampoo, även har jag hört att lóreal och joico har bra :) själv använder vi life tex silverschampoo på salongen och det gillar jag inte lika mycket. :)

2010-09-16 @ 19:37:13
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
dannie

tror ungefär bredvid lottas krog finns det en som säljer matrix =)

2010-09-17 @ 19:38:40
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia