2010-04-30 ? 20:40:32

30 april före och efter

Såhär ser jag ut osminkad jämnfört med sminkad



Före



Produkterna jag har använt är:

Bas
Cover all mix MUS
Mineral foundation "Light Apricot" IsaDora
Compact powder "Helsinki" MUS
Rouge Max factor (tror jag)

Ögon

Kajal ingen aning om märket
Mascara Max factor falsh lash effect
Vit ögonskugga som highlighter ingen aning om märket
Ögonbrynspenna vet inte märket än

Läppar
Försvarets hudsalva

Efter, ganska rolig min jag hade ;) ser värsta ynklig ut, men det bjuder jag på :)
Kommentarer
It´s you and me ! - Dekor - & Katt-smycke tävling pågår !

fint de blev :)

2010-05-01 @ 13:37:38
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia