2009-05-26 ? 18:39:08

26 Maj

Idag har jag hittat en väska till balen och ett par skor, dock har jag inte köpt skorna än :) men jag har lagt undan dem :) plus är att jag kan båda på studenten för de är båda svarta och det matchar! tyst alla som inte säger det för det finns faktiskt svart på mössan, hallå bandet runt! :D så det matchar :D

I torsdags var jag med Sanna :D det är så himla kul att vi har börjat ses igen :) kanske blir ännu mer nu när vi slutar skolan :D kanoners säger jag! :)

Nu måste jag göra klart det jag inte har gjort på skolan

plus att jag har kommit på hur jag ska göra på slututställningen :D
Kommentarer
Sanna

Vart hitta du skorna babe? :D

2009-05-27 @ 12:58:21
URL: http://strumpahn.blogg.se/
LiiCee

Hej! Söt blogg du har :)

Du missar väl inte tävlingen i min blogg?

Klicka in i kategorin "Tävlingar" för att läsa mer och delta!

mvh .

2009-05-27 @ 21:03:18
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia