2009-12-23 ? 15:10:11

23 december

Dagen före, jag känner inte alls samma julkänsla som tidigare år, ett tecken på att man blir vuxen? hmm bra fråga.

Tränade tidigt imorse för älsklingen skulle fara iväg till Arvidsjaur för att fira jul, var väckning 0630, död? ja.

Hoppas att jag får det jag önskar mig.

Funderar på om jag ska börja ställa gåtor, som ni får lösa :) what the hell vi kör igång direkt, men då måste ni ju kommentera!


Gåta:
En kvinna puttar fram en bil till ett hotell och utbrister "nej. jag är pank"

Undrar ni något är det bara att fråga, så sätt igång och tänk :)
Kommentarer
s

Ingen blekaste aning :)

2009-12-26 @ 20:29:52
Sara

jag kan :D

2009-12-27 @ 21:30:08
URL: http://pigletbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia