2007-10-28 ? 22:14:11

28 oktober

hej hopp i galopp

haha morsning korsning :P idag har inte hänt så mkt, jag tävlade med kenny igår vem som skulle hinna ringa först! :P och jag vann :} haha sara ringde och väckte mig 10.20 jag vart lite chockad att hon ringde så tidigt men jag gick ner och slöade och vart lite fundersam när klockan plötsligt var 11.45 :S jag vart lite fundersam men sen tänkte jag inte mer på det och gick och ringde kenny samtidigt som jag gjorde frukost :P sen när jag skulle äta skulle min kära syster också göra det och vi började fundera på det där med klockan! sen kom hon på att man skulle ju byta till vintertid i natt! så hon gick å kolla på tvn och helt klart vi hade glömt bort att ställa om klockorna :P så klockan var inte 11.45 när jag trodde den var det den var 10.45 :P så där tjänade man en timma :) haha najs najs sen så hoppade jag ner i duschen och sen klädde jag på mig och for till sara sisådär vid 1 typ :P haha najs najs sen kom annispannis :) sen så bakade vi kladdiskakis :) de var mumma med kladdkaka, glass och maränger :) sen så efter det så bestämde vi oss för film men kunde inte bestäma oss så det vart the wedding date, den var  bra men ändå mysko, det tog som lång tid innan nått hände :P haha hjaja sen så for jag hem å åt vi sisådär 5 tiden :P sen när vi ätit for vi och såg på bio :) harispray den var bra, rolig åså :P haha john travolta spelade en mamma :P det var sött :) hahahaha näe och nu sitter jag här å degar ska nog snart krypa i säng för jag fick inte sova så mkt i natt jag somnade typ 2 å vart väckt 10 :/ lite sömn för mig! ska nog bara se klart på tv åså :)
JAG SAKNAR DIG KENNY JAKOBSSON! :( <3



kenny <3 pia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia