2010-01-10 ? 22:50:25

10 januari

Idag har jag äntligen röjt undan i mitt gamla rum, det var som på tiden. Men gud så mycket skit jag har haft, slängde säkert 5 soppåsar fulla med skräp.

Var med mamma på maxi och handlade en rouge, lösögonfransar och en ögonskuggepensel :) perfekt, billigt och bra men ändå kvalité :)

Nu ligger jag och slö tittar på Click som går på trean


Den är rätt bra faktiskt, har sett den förrut.

Tur så har det blivit varmare ute så nu behöver man inte frysar sönder när man går ut. Så då blir det inte lika jobbigt att gå till Träna och träna :)
Kommentarer
Sandra Herself

Haha okej, jamen då återstår väl bara att man ser den själv ;D

Började se Click jag också, men det var ju Johan Falk på 4:an :D

2010-01-10 @ 23:22:29
URL: http://sanndraboe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia