2009-09-06 ? 11:10:18

6 september

Jag är hemma :) ni behöver inte oroa er, jag överlevde, hade hur trevligt som helst! :)

Vi tog ju en sista minuten ospec. så vi visste inte vart på Mallorca vi skulle hamna men vi hoppades att vi skulle hamna i närheten av Kennys kompis och hans tjej som också var på Mallorca och av alla hotell på Mallorca så hamnade vi på samma, otroligt trevligt att ha sällskap en vecka :)

Dock kändes det som första veckan gick snabbare än andra, konstigt, det brukar ju vara när man har saker att göra som det går snabbt :P men men, det var trevligt och varmt! 33 grader i skuggan nästan varje dag!
Lite färg har man också fått! :) kanske får se nån bild snart

Jag har det lite tufft med födelesdagar nu i september, det börjar med
2 september - Plastmorfar, bor dock inte i umeå så jag kan inte besöka
7 september - Älsklingen, hans storasyter och min farfar så där har vi tre kalas
9 september - Älsklingens storasyster, ännu mer kalas
12 september - Kusin, mer kalas
14 september - Kusin, bor inte i umeå, inget kalas men ändå gratta
15 september - Kennys pappa fyller 60, blir lite större kalas?
18 september - Mormor och Kennys mamma, mer kalas!

Så alltså har jag 10 stycken att gratta i loppet av ungefär 2 veckor, hektiskt :D
men blir nog massa go fika :D
Kommentarer
Anonym

pax att få se en bild!

2009-09-06 @ 11:59:58
Sara

du kommer att bli tjock av allt fika :P

2009-09-07 @ 00:04:18
URL: http://pigletbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia