2009-09-16 ? 12:32:52

16 september

60års kalas igår, enkelt och lugnt med bara familjen, ganska härligt om jag får säga vad jag tycker. Det var Kennys pappa som fyllde 60, grattis!

Det var ett tag sedan jag skrev, jag har bara helt enkelt inte orkat.

Var på kiosken på sjukhuset idag och visade vem jag var och lämnade cv och kontaktinformation, dock hade dom ingenting just nu men man kan ju alltid hoppas på att det kommer upp nått och att dom väljer mig :)

Ska snart iväg, måste fara och handla massa grejer och nått till middag, undra vad det blir :)

Kommentarer
Rosida

Omg, fin blogg! Älskar headern! <333

2009-09-19 @ 22:37:05
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia