2009-11-06 ? 14:32:39

6 november

Tjejträff ikväll, otroligt roligt eftersom jag ska få träffa Ida som har varit borta i Tyskland i säkert 4 månader! men ikväll ska vi ses :D och sen Clara som varit utomlands en vecka och Elin som jag bara inte har träffat :/ Men det ska bli enormt kul att träffa dom igen, vi ska käka tacos och bara mysa, kanske ska ut också, jag har inte bestämt mig än om jag ska dricka och följa med ut. Det bli ett senare problem :)

Just nu håller jag och Sara på att göra Chocolate chip cookies, receptet hittade jag i nyaste nummret av Solo tidningen, och det står att dom smakar precis som degen i Ben & Jerrys "Cookie dough" vilket är kanon eftersom jag älskar den glassen :)


Hoppas kakorna är goda, dom är i ugnen nu :) kommer recension och bild om ett tag! :)

Har ni smakat glassen? och isåfall vad tycker ni om den?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia