2009-05-31 ? 21:05:10

31 Maj

Grattis på morsdag! :D

och grattis Hanna på födelsedagen :)

Idag har jag och Clara gjort naglar :D svin kul fast det gör ju lite ont ibland, sen så vart dom jättefina :D jag är så glad, Evelina är så duktig :D och så kostar det bara 350 :)

Jag tänkte att jag skulle visa hur mitt fotoalbum blev från slututställningen!

Framsidan, istället för "sprial" så har jag dagbokshänglås, kom ihåg vart ni såg det först ;)


Orkade inte ladda upp alla bilder i :) de kommer väl nån annan gång :D

Här är iallafall tavlan jag hängde upp, det är en reklambild ville skulle ta till fotot :)
Kommentarer
Sanna

Allt var så sjukt fint :) Du är jätte duktig babe :)

2009-06-01 @ 00:27:44
URL: http://strumpahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia