2009-03-03 ? 18:45:28

3 Mars

JAG BLIR SÅ HIMLA SUR!!! så jävla barnslig du kan vara ibland!! och säg inte att du inte ska fara mot stan inte kan skjutsa mig när du far mot stan, jaa jag såg dig!! så himla dåligt beteende. De är inte mig du ska hata, jag har inte gjort dig någonting!!! herregud bete dig som en 20 åring och inte som att du är 12!! herregud jag blir så himla sur!!! fast jag ska väl inte unna dig min surhet, du är inte värd de

For på stan med bussen istället.. träffa syrran :) alltid trevligt när hon är snäll :p
Kommentarer
Malin | bloggdesigner |

sv: Ja men det finns ett sätt att ta bilden ändå. Det är en del som gjort det :) men väljer att inte förklara det i bloggen. Kan man ta bilden får man ta bilden, annars är det inte nödvändigt :)

2009-03-03 @ 19:47:20
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia