2009-03-25 ? 20:19:02

25 Mars

Igår var jag och min syster duktiga, vi städade hela huset förutom källaren, de tog sin lilla tid :p höll säkert på i 8 h! men fint vart de! för då behöver vi inte städa så mycket på lördag när jag fyller år :D det var därför jag inte skrev någonting igår för jag var helt slut efter att ha städat!

Ska ha läst en bok till imorgon som jag hittade igår när jag städade så idag har jag läst den, No logo typ den mest tråkigaste bok någonsin! okej det kanske var lite intressant men på sättet det var skrivet så vart jag helt less. Iallafall så har jag läst den nu, inte hela men vi skulle läsa förord, inledning, kapitlet som vi fick tilldelat 4 för mig, avslutning och efterord.

Nu ska jag försöka se om jag hittar några artiklar som handlar om de.. kanske inte världens lättaste men.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia