2009-06-06 ? 22:56:19

6 Juni

Nationaldagen

har inte gjort så himla mycket för Sverige, tyvärr, varit dålig, har kört till IKEA (okej jag körde aldrig), naaaajs men jag har varit jättetrött hela dagen.. jag förstår inte varför, somnade 23 och vaknade 6.30 sen har jag sovit av och till i bilen både påväg dit och påväg hem! men är ändå jättetrött!

Det vart köpt två rullgardiner dit ner då jag vill ha kolsvart när jag sover :) är dock mörkrädd, förstår mig inte riktigt på det där :p hiih men så är det. Vart även en kudde, dra-på-lakan :) det mesta köpte Sara, hon har ju flyttat nu och hon köpt en soffa som är naaaaajs så jag kan sova där om jag vill, för jag ryms in den :D hiihh och den är skööön! :D

Balbilder kommer snart, har inte hett in bilderna på datorn!! och jag måste ju snart lämna ifrån mig datorn, vet dock inte när.. hmm slutar ju på onsdag..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia