2009-07-20 ? 22:57:01

20 Juli

Äntligen hemma :) efter fyra dagar i Stockholm, inget att klaga på förrutom hotellet, bajs säger jag

Köpt två kjolar som jag skrev tidigare och ett par jeans och en klänning, varav båda kostade 99,95kr från Vila, najs :)

Ikväll har jag hängt med Sanna, det är najs för hon är najs, körde runt i hennes bil och hade kul, skrattade nästan hela tiden :) ska nog träffa henne snart igen, jag har ju som ingenting för mig nu när Kenny är i Stockholm och jobbar :)

På onsdag bär det av till arbetsförmedlingen för nått möte, har dock inte så stor koll, och man skulle ha massa grejjer från där man har jobbat tidigare, dock har jag inte fått det, alla är ju typ på semester. Men jag får väl fixa det senare, löser sig nog!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia