2009-01-06 ? 17:51:58

6 januari

Igår natt så såg jag på junior vm finalen, Sverige - Kanada jag måste bara säga att Kanada tror ju att dom kan göra vad som helst ju och domarna går med på de, jävla skit till slut vart de silver för Sverige med förlust på 5-1 inte så kul! Idag så sov jag till 14 när Kenny ringde och väckte mig ! jag vart lite förvånad att jag hade sovit så länge :) jag brukar ju inte sova så länge även om jag somna sent :) hihi eller ibland har de faktiskt blivit att jag sovit längre :D ahha

Den röda tvätten vart inte missfärgat! :) det var ju tur

Nu ska jag göra nått annat :D

Puss
Kommentarer
Sara

men de kan vara skönt att sova länge ibland :D

2009-01-06 @ 18:57:25
URL: http://pigletbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia