2009-01-14 ? 21:16:44

14 Januari

Nyss var jag och tränade, sjukt jobbigt! :) men de är bra för då vet man att de kommer hända nått :D haha Sjukt ovärd dag idag! hade en lektion (grafisk b) de var lite redovisningar och sen hade vikarien som är sjukt dålig en föreläsning om typsnitt som vi ju aldrig gått igenom, näe näe?! :S haha men men jag lärde mig mer genom att läsa på power pointen än att höra på vad hon sa för hon typ fnissar mitt i allt och helt konstig :P så det kändes inte så värt att vara där! :P men men imorgon har jag rörlig bild typ och sen någon föreläsning om film musik får väl se hur det blir med den :) Vad har ni gjort idag? Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia