2009-01-13 ? 17:36:36

13 Januari

Igår skrev jag ingenting för att jag aldrig satt vid datorn :p men nu sitter jag här så då kan jag berätta vad jag gjorde igår, det var första dagen i skolan så jag antog att den inte skulle vara så jobbig och de var den inte heller :) sista lektionen var nog nästan bäst! (textil) vi skulle skriva utvärdering och få veta vad vi skulle få för betyg, jag fick ett starkt vg :D så det var ju king :D så jag slutade vid halv tre eller nått sånt istället för halv fem :D hiihih sen skjutsade jag ida in till stan som skulle hem med bussen :) hiihih.

Idag har det inte hänt så mycket, vi hade foto och fick nå papper som vi senare ska ha prov på, jag, hanna, ida och elin gick och satt oss i caffis och gjorde några frågor, orkade inte göra alla :P iihih men men de ska nog gå bra :D sen så hade jag inge mer så då gick jag med elin till stan som skulle med bussen och så missade hon bussen precis när vi kom till stan men de gick en till en kvart senare så vi kolla lite på nicole! dom hade ju jätte mycket klänningar förrut jätte fina också men dom har typ tagit bort dom :S inte bra inte bra, efter att jag kom hem har jag inte gjort så mycket, sett på lite film och så :)

Vad har ni gjort idag? :)

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia