2009-02-02 ? 17:24:09

2 Februari

Först dagen på APU (gallerix)  de gick förvånansvärt bra :) fick börja dagen med att fylla på saker i hyllan men eftersom de som var nästan slut inte fanns så fick jag plocka tillbaka lite kort dom har ju relativt mycket kort så det gick bra!! :)
Sen fick jag montera in planscher i ramar och allt ska ju vara så otroligt noga så det får ju inte vara någe skit men det gick bara bra :)
Sen fick jag lära mig kassan och det är ju kung!! för det är skit bra att ha i CV så jag är glad och resten av dagen gjorde jag inte så mycket tog betalt i kassan :D och monterade lite saker och så :) taggar på imorgon :)

Jag ska göra chili con carne och ta med imorgon! det ska bli mumma :D

Vad har ni gjort idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia