2009-08-04 ? 22:24:05

4 augusti

KENNY ÄR HEMMA och jag är överlycklig :D det är så himla härligt att han äntligen kommit hem, nu får han aldrig mer fara utan mig ;)

Var på Stora Nolia igår med Kenny och Sanna, det var trevligt, väldigt kul hade vi i husvagnarna och husbilarna ;) hahah

Använde "skinn"jackan idag, jag har varit lite osäker på om jag skulle byta till en större, för jag kan inte ha tjocktröja under men jag tror att den skulle bli allt för stor om man tar en storlek större, så jag kör på den som jag köpte, blir nog KANON! :) den är så himla snygg, en sådan som jag letat och eftersom den inte är skinn så är den inte så dyr, men det ser ju ut som skinn och det är najs :) har även haft på mig min nya tröja som jag köpte på H&M, asskön

Ska fixa några bilder snart, har typ lite batterier på kameran och ids inte ladda :)

Nu har äntligen sommarvädret kommit tillbaka, hoppas det är här för att stanna? :) man kan alltid hoppas.

Imorgon vet jag inte vad som händer, måste iallafall hem och fixa lite grejer
- Plastfilm till sminkbordet (förklarar sen)
- Hänga upp "handdukshängaren" (förklarar sen vad jag ska ha den till, kan säga nu att det inte är för handdukar)
- Kolla om pappa mätt photopearlplattan, han hade hittat nå spillbit på jobbet som kanske skulle passa
- Skriva ut bilder, eller iallafall bestämma vilka jag ska ha till mina fina ramar jag har målat
Sen kommer jag säkert på nått mer

- jo duscha och byta kläder ;)
Kommentarer
Sanniiee

Hahahah jaa ojjaaa vad vi hade kul i husbilarna ;)

2009-08-09 @ 00:34:53
URL: http://strumpahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia