2009-04-30 ? 21:41:02

Ge mig

Ge mig

Jag vill ha, den är sjukt snygg men kostar däremot 199 :( kanske om den passar och är snygg på :)

Idag har jag köpt studentklänning :) den är enkel och fin, med fickor! väldigt bra! köpt i ö-vik på JC kändes inte värt att hitta den på en affär som finns här men men, jag är aldrig inne på JC här i stan

Vi (mamma,syster och jag) var även på paradisbadet idag :) JÄTTE lite folk!! max 20pers typ, det var aldrig kö :) väldigt roligt men jag råkade få skrapsår på ryggen, väldigt konstigt sätt att få det på kan jag säga! :)

Helt underbart att ha en pojkväns syster och hennes sambo som frågar på platser för att försöka hjälpa oss få sommarjobb, guldvärt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia